במפעל שערי ברכה דלתות פנים מייצרים סוגים שונים של דלתות פנים מחומרים מגוונים כמו עץ, פורניר, פורמייקה ועוד.

דלתות פנים זולות

כאשר מדובר בהזמנה גדולה של דלתות עבור בית ספר, מוסד ציבורי, בית חולים, בית אבות וכו', המגמה היא להזמין דלת פנים זולה וזאת כיוון שמדובר בכמות גדולה של דלתות ולכן העלות הכספית היא משמעותית ביותר.

עם זאת מדובר בדלתות שהן מאד איכותיות והלקוחות נהנים ממנה לאורך שנים רבות כמעט ללא תקלות. במוסדות הציבור מבצעים תמיד תחזוקה שוטפת כמו חיזוק המסמרים כדי שהידית לא תיפול לאור השימוש הרב וכך בתחזוקה שהיא קלילה, אפשר ליהנות מהדלתות העמידות לאורך זמן.

עיצוב של דלתות פנים

למרות העובדה שמדובר ברכישה ובהתקנה של דלת פנים זולה, יש אפשרות לתכנן מראש את הנראות שלה וכך ליהנות מדלת ייחודית שהיא מעוצבת ולכן יש הבדל בנראות שלה מול דלתות פנים אחרות במוסדות אחרים. בשלב ראשון בוחרים את הגוון הרצוי, חום, שחור, לבן, שמנת, או כל גוון אחר. מקפידים על כך שתהיה טקסטורה נעימה לעין, כמו זו של טבעות העץ אשר גדלות בכל שנה.

מעבר לכך יש אפשרות להזמין במפעל היצרני של שערי ברכה דלתות פנים דלתות פורניר אשר משלבים בהן חומרים אחרים כמו לדוגמה עץ, מתכת, אבן ועוד.

עיצוב פנים של הדלתות

אחת הדרכים המומלצות לתכנון של אופן הייצור היא להיעזר במעצב פנים. בזכות הרעיונות היצירתיים שלו יש אפשרות להפוך דלת פנים זולה לדלת בעלת נראות מרהיבה בשילוב של חומרים נוספים. מדובר במפעל יצרני מתוחכם אשר מתבצעות בו עבודות בהיקפים גדולים באמצעות מכונות ייצור חדשניות אשר מבצעות תהליכי ייצור מהירים ואיכותיים.

בתום הליך הייצור, מתבצעת בקרת איכות על כל אחת מהדלתות כדי לוודא שהדלת תקינה ולאחר מכן אפשר לתאם את ההתקנה בביתו של הלקוח, הן אם מדובר באדם פרטי או בגוף ציבורי.

התקנה של דלתות

צוותי ההתקנה המגיעים ללקוחות, מתקינים בזו אחר זו את כל הדלתות. גם אם הן נראות אותו דבר הן לא תמיד זהות במידות שלהן וזאת על פי הבנייה בוצעה. זו הסיבה שקיים סימון ייעודי לכל דלת פנים ובהתאם לכך אנשי השירות מתקינים כל דלת במיקום שלה. בדרך זו יש התאמה מיטבית לכל דלת על פי המשקוף שלה.

מעבר לכך מתקינים גם את הפרזול, כיוון שיש סוגים רבים של ידיות, עיניות וצילינדרים, הלקוח בוחר את הדגמים האופטימליים שישרתו בצורה מיטבית את המשתמשים בדלתות הללו. המגמה היא להתקין אופציות פרזול איכותיות, כדי שהם ישרתו את הלקוח שנים רבות וגם יהיה צורך מינימלי בפעולות תחזוקה.

אם יש לכם צורך בהתקנה של כמות קטנה או גדולה של דלתות פנים, השאירו כאן את הפרטים שלכם ונציג שלנו ישוחח אתכם, כדי להתאים לכם את הדלתות המתאימות ביותר מבחינה טכנית ועיצובית.

ארון הזזה 3 דלתות

חושבים לרכוש ארון הזזה 3 דלתות? כדאי שתכירו את כל הדברים הקריטיים ביותר בבחירה שלכם וכמובן, מאיפה הכי נכון לרכוש מוצר כזה. המחיר אותו נשלם עבור ארון הזזה לאו דווקא קשור לגודל של הארון, אלא לחומר ממנו הארון עשוי. לארון הזזה יש המון יתרונות ביחס לארונות אחרים ואם הגעתם עד לפה, כנראה שאתם בדרך לבחירה נכונה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירה מושכלת של ארונות הזזה 3 דלתות.

סגירת ארון הזזה 3 דלתות

יש לכם ילדים בבית? אתם רוצים לשמור על בטיחות בכל הנוגע לסגירת הארון. לארון הזזה שלוש דלתות יש אופי סגירה השונה מאשר ארונות אחרים שבדרך כלל יעבדו על טריקה. כאשר מדובר על ארון הזזה הסגירה היא שונה ומגיעה לכל גובה. אנחנו ממליצים לכם לבחור בטריקה שקטנה, מדובר על מנגנון אשר מאט את הסגירה של הארון ולא באופן פתאומי. מדובר על ביטחון וגם על שמירה על איכות המוצר, טריקה יכולה לפגום באיכות הארון לטווח הארוך. מנגנון הסגירה לא צריך להשפיע על הפתיחה מבחינת קושי.

חומר גלם 

בסופו של דבר, חומר הגלם הוא זה שיצביע על המחיר הסופי של ארון הזזה 3 דלתות. הארון יכול להיות עשוי חומרים שונים, לעיתים אפילו פלסטיק. המחיר הגבוה ביותר יהיה בדרך כלל עבור עץ מלא ואתם לא באמת צריכים עץ מלא, אלא אם כן יש לכם ארון ספציפי אותו אתם רוצים. בדרך כלל ארון מעצים משולבים יעשה את העבודה כראוי, יש לבחור ארון עם בנייה עבה יחסית גם בחלק הפנימי של הארון.

האם אתם צריכים ארון 3 דלתות?

ארון הזזה שלוש דלתות תופס הרבה מקום לרוב, יותר מאשר ארונות אחרים ולכן, חשוב לוודא שאכן אתם צריכים את גודל הארון הזה או שיש לכם את האפשרות להיעזר בו. יש יתרון מובהק לארונות הזזה והוא שחלל הפתיחה אינו פוגע בחלל החדר בניגוד לדלתות נפתחות. עם זאת, יש לוודא שיש לכם מקום להכניס את הארון לחלל החדר. בדרך כלל יהיה ניתן למצוא ארונות בגדלים שונים ולהתאים את הבחירה לחלל החדר. כמו כן, יש לוודא האם האדם אליו הארון מיועד צריך את כל הגודל הזה. יש לשים לב כמה מקום יש בארון עבור תלייה, כמה מגירות יש וכמה מקום יש לאחסון בגדים ודברים אחרים לחורף לדוגמא.

מאיפה קונים ארונות הזזה 3 דלתות?

יש חשיבות מאוד גדולה למקום ממנו אתם רוכשים ארונות הזזה 3 דלתות. עליכם לבחור במקום מקצועי בעל מוניטין רב אשר יוכל להציע לכם מגוון רחב של אפשרויות. חשוב לבחור במקום אשר יוכל גם לבוא לקראתכם בבחירה, יוכל לעצב לכם את הארון בהתאמה אישית ויהיה מותאם לתקציב שלכם כולל אחריות למוצר.

בניית בתי עץ תפסו תאוצה רבה בשנים האחרונות וקיימות כיום אלפי חברות המציעות את שירותיהם בבנייה ושימור בקתות עץ מכל הסוגים והסגנונות הקיימים . מטרת הבקתות שונות חלקם מעוניינים בבניית בתי עץ כבית למחייה עבורם וחלקם הופכים זאת לעסק כלכלי ורווחי שמספק אירוח מפנק של לקוחות המעוניינים בשלווה , רוגע ויציאה מהשגרה במקום ירוק , פסטורלי ושונה ממקום מגוריהם.

הביקוש לבניית בתי עץ גדל עקב הביקוש לחופשות בבקתות כאלה התחושה שמעניקה בקתת עץ לעיתים תחושה של חוץ לארץ משום שבתים רבים בנויים שם מעץ בעיקר ביערות וכפרים , הביקוש הרב דורש גם רמת איכות גבוהה של העץ והתמחות מלאה בתחום. ישנם בקתות עץ הבנויות מעץ וישנם בקתות שרק מצופות עץ, העדיפות  היא בניית בתי עץ ולא ציפוי התחושה קרובה יותר לטבע ,  האווירה נעימה , ניתן לראות את האיכות והיא בעיקר חוסכת אנרגיה רבה , חשמל ומעניקה בידוד תרמי ואקוסטי רב.  הבנייה נעשית על ידי אדריכלים , נגרים ובעלי מקצוע המתמחים בסוגי העץ המתאימים לבניית בתי עץ מכל הסוגים הקיימים כמו אשוח , אורן רובם מיובאים מחוץ לארץ ונשמרים וגדלים בתנאים מיוחדים לעמידות  של בנייה .בניית בתי עץ דורשות שימור תמידי מפני מזיקים, מזג אוויר קיצוני  כמו גשם רב שיכול לגרום לרטיבות או שמש שיכולה להרוס את איכות וצבע העץ, ריקבון שעלולים לגרום לעסק שלכם או לביתכם הפסד רב והרס לכן חשוב לבחור את בעלי המקצוע הותיקים והמנוסים במיוחד להתרשם מעבודות שביצעו בעבר ולשמוע ממליצים על העבודה .

בדקו את מס' ימי העבודה של כל בעל מקצוע ואת הסכום למטר, ביצעו השוואה , התעניינו בשיטת הבנייה שלו ובמה היא טובה מאחרים . מדובר בסכום לא רב שתוציאו עבור הבנייה לכן כדאי שתעשה בדרך הטובה ביותר. תשאלו את בעל המקצוע ותתייעצו איתו על אופן השימור של העץ האם הוא ממליץ על ניקוי מיוחד , שמנים מיוחדים לניקוי , מהם חומרי ההגנה הנפוצים , חומצות ועוד… חשוב מאד לפני סגירה עם בעל מקצועי שנראה לכם לבדוק כי הוא עובד על פי התקנים הנדרשים בבניית בתי עץ כמו תקני אש.

בניית בתי עץ היא בנייה אקולוגית המתבססת על חומרי הטבע ולא על חומרים מלאכותיים ברובה וגורמת לתחושת סביבה טבעית ההתאמה של הבנייה צריכה להיות על פי עיצובכם האישי , טעמכם המיוחד וסיפוק המטרה לשמה היא הוקמה . תוכלו לבחור את צבע העץ והטקסטורות המועדפים עליכם המגוון הוא גדול .  בחרו  אזור עם תנאי מזג אוויר לא קיצוניים שהעמידות של העץ תהיה חזקה יותר והוא יוכל להאריך ימים יחד עם זאת אל תשכחו את הנוף שצריך להיות סביב כדי להשלים את האווירה הכפרית שהעץ מעניק , הפרסום שלכם צריך להיות מלווה בתמונות מרהיבות שייקנו את עיניי הלקוחות ולהמשיך גם פנימה באווירה פסטורלית מלוות נרות , פרחים וכל דבר אחר שמזכיר את הטבע והנינוחות שבו. התרשמו ממגזינים לעיצוב , תמונות באינטרנט או הזמינו מעצבת שתוכל לעשות זאת בצורה הטובה ביותר זה בכל זאת תחום ההתמחות שלה .

לסיכום קיימות חברות רבות בעוסקות היום בתחום תדאגו לערוך רשימה והשוואה מסודרת בין כולם מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם וזכרו שפה זה לא מסתיים כי לעיתים יופי דורש עבודה רבה לכן תחזקו את העץ תמיד על מנת שתוכלו לשמר את העבודה הקשה שלכם בתכנון ובהוצאת הסכום הלא מועט  ,רכשו ביטוח לבית העץ מפני נזקים על ידי לקוחות או על ידי הטבע שרפות וכדומה

החלטתם לעבור למושב ולעשות משהו עם השטח הגדול שיש ברשותכם אבל אתם עדיין חוששים שלא תעשו זאת בצורה הטובה ביותר ? אז עבורכם בדקנו את כל מה שצריך לדעת לפני כדי שעבודתכם תהיה המושלמת.

אנחנו צריכים שהבנייה תהיה מושלמת ובטיחותית משום שמדובר בתחום תחרותי מאד קיימת פריסה רחבה של צימרים ובניית צימרים עתידיים בכל הארץ ובעיקר בצפונה והסיבה לכמות הגדולה היא הרווח המשתלם שהיא מעניקה וכן רובם עובדים כל אזרח במדינה יכול לבנות יחידת אירוח כזו ללא שום היתר מהממשלה חוץ מאישורי בנייה  וכמו בכל שוק תחרותי האיכותי ומעניק השירות הטוב ביותר הוא המנצח או במקרה שלנו הוא זה שמרוויח  , אין ספק שאם ברצונך לעשות זאת עליך לבחור את החברה לבניית הצימרים הטובה ביותר .

אמינות

אמינות היא חלק מרכזי בהשגת לקוחות חדשים ושמירת לקוחות קיימים כמו שמבצעים היום בכל עסק גדול לשכירים מבחני אמינות גם אתה ערוך לבעל העסק מבחן אמינות . שאל אותו שאלות על עבודתו , על הזמינות שלו עבור לקוחותיו , בקש המלצות מחברים או לקוחות שלו . הדגש כי אתה עובד על פי לוח זמנים ועקוב אחריו , בדוק כי עומד בהבטחותיו לאורך כל הדרך , שים לב לטונציה של בעל העסק ולדיבורו לעיתים אם אין "קליק" כלשהו עם בעל עסק עדיף לעבור לאחד אחר.

מקצועיות

מקצועיות בבניית צימרים תיתן לך את ההבטחה שתישאר בתחום זמן רב עם לקוחות חוזרים ומתחדשים לכן עליך להקפיד על נהלי עבודה מסודרים ובטיחותיים בעיקר בדוק שיש לבעל העסק אישורים לבניית צימרים , תבחן את עבודותיו הקודמות האם הגימור מושלם ? , האם נהלי העבודה שלו בטיחותיים ? , מהם איכות חומרי הגלם בהם הוא משתמש? נסה להתייעץ עם בעל העסק על יתרונות וחסרונות הבנייה לפי סוג חומר ובדוק כי הוא אכן מקצועי בתחומו .

שביעות רצון לקוח

ההבדלים ברווחים בין עסקים מאותו תחום מתבססים בהשקעה שהם מעניקים על השירות ללקוח , כיום השירות זה הדבר הראשון שהלקוח מעוניין בו לכן הסבר כי חשוב לך שיהיה לך תמיד למי לפנות בכל עת ולקבל יחס אישי וצמוד הענקת תחושת הביטחון תעניק לך אפשרות לדאוג פחות במידה ובעתיד תהיה בעיה כלשהי תוכל לפנות ולפתור אותה בהקדם וכך לא תפסיד לקוחות .

איכות

אל תתפשרו על איכות יש לקוחות שמוכנים לשלם יותר רק בגלל האיכות של המקום, של חומרי הגלם שהשתמשתם בניית צימרים , חפשו את השירות והמקצועיות האיכותיים ביותר וכך תדאגו שגם אתם תחשבו לאיכותיים בתחום , לעיתים התעסקות עם חומרים זולים או לא איכותיים יכולים לעלות הרבה יותר מימה שהשקענו כבר לא רק שנצטרך להשקיע מחדש אלא גם נבזבז זמן יקר בו יכולנו ליהנות מלקוחות נוספים ומרווח.

לפני בניית צימרים על ידי בעל מקצוע מסוים בדקו את כל האפשרויות העומדות בפניכם  על פי התקציב שלכם , האיכות בה אתם מעוניינים , העיצוב , החומרים , ביצעו השוואת מחירים , תחקרו את בעל העסק בעבודותיו ובתשאול . בסופו של דבר בניית הצימרים הם אלה שיעניקו את היופי והייחודיות לצימר שלך משאר הצימרים הקיימים ואין ספק שאתה מעוניין להיות הטוב והיפה ביותר.

מעוניינים לבנות יחידות אירוח אבל לא יודעים איזה? האם לבנות צימרים או שדווקא בקתות עץ ?

או אולי אפילו לשלב בין השניים בניית צימרים ובקתות עץ בשטח אחד כי אנשים שונים וחלקם מעדיפים צימרים אחרים מעדיפים אווירה כפרית כמו בקתות עץ , אז מה היתרון והחיסרון של כל אחד מהם ?

תחזוקה

התחזוקה של הצימרים ובקתות העץ כל אחת צריך לתחזק ולשמר אותה כמו כל בית כשהאורחים סיימו לנפוש צריך לנקות , לסדר , לארגן הכול מחדש וכפי שהיה זה משותף לשניהם . אך תחזוקה של בקתות עץ בלבד דורשת לעיתים קצת יותר , זה תלוי בסוג איכות העץ שבחרתם ובבעל המקצוע האם עבודתו איכותית ואמינה משום שמתנאי מזג אוויר שונים העץ יכול לאבד את איכותו ותפקודו היציב לדוגמא בימי קיץ חמים השמש יכולה להרוס את צבע העץ ולגרום להיחלשותו ובימי חורף קרים עם גשמים עזים יכול להיווצר רטיבות וריקבון כל זה ניתן למניעה על ידי קניית סוג חזק וטוב של סוג העץ ומעבר לכך זה מצריך מאיתנו לרכוש שמנים , חומצות או כל דבר אחר שיש למרוח על העץ כדי להאריך את ימיו לכן עבודתנו במקרה הזה לעיתים כפולה אך יכולה להיפתר בהשקעה מרובה יותר ותכנון נכון .

בניית צימרים ובקתות עץ ייתנו אפשרות גדולה יותר לבחירה על ידי הלקוחות והתחזוקה בכל מקרה תהיה , כל דבר עלינו לתחזק ולשמר היטב אם אנו מעוניינים לשמור עליו כחדש ונקי .

עלויות

העלות לבניית צימרים ובקתות עץ שונה המחירים משתנים בגלל העובדה כי המשאבים והחומרים של כל אחד מהם הוא אחר , בקתות עץ ידועות כאקולוגיות ואינם מזיקות לסביבה משום שרוב החומרים הנלקחים ממנה הם טבעיים בלבד . עלות ההקמה יכולה להתחיל מ 13000 ₪   שקל לבקתת עץ בהרכבה עצמית וזולה יותר אך בעתיד התחזוק שלכם יצטרך להיות קפדני יותר  אם אתם מעוניינים בהשקעה גדולה יותר ולהרשים את הלקוחות זה יכול להגיע גם ל 400,000 ₪ אולי המחיר נשמע קצת מופרך אך יש בקתות עץ שבנויות במחיר הזה הכול תלוי בך , בעל עסק , ההחלטה בידך כמה אתה מוכן להשקיע וכמה יש לך להשקיע בעסק שלך. בבקתות העץ עוד ניתן להיחשף לסוגים שונים של עצים שאגב מיובאים מחוץ לארץ , וכך בהתאם גם המחירים משתנים בהתאם לסוג.  בצימרים העלויות לא משתנות הרבה כי אין סוגים רבים של חומרים המחירים יכולים לנוע בין 16000 ₪  לצימר פשוט ללא הרבה עיצובים ויכול להגיע גם עד 400,000 ₪ ואפילו יותר . בניית צימרים ובקתות עץ יכולה להתחיל מבניית צימר ואז לצפות הכול עץ כך שזה גם מעניק אווירה כפרית ונעימה .

יש עוד פרמטרים רבים שמבדילים ביניהם , אך על אלה בעיקר עליכם לחשוב לפני שתבחרו את הבנייה הנכונה והכדאית עבורכם . המלצתי היא להרחיב במגוון הקיים ללקוח ומראש להשקיע בבניית צימרים ובקתות עץ כך הלקוח הוא זה שיבחר היכן הוא מעוניין להתפנק . בין כה וכה ההשקעה צריכה להיות השקעה גדולה גם בתחילת הדרך וגם בתחזוק השוטף על מנת להגדיל רווחים , צימרים ובקתות עץ מלבד פרסום באינטרנט או בספרים עוברים הרבה מפה לאוזן כל לקוח אוהב לספר שבילה בצימרים בסוף שבוע או ביומולדת ותמיד יש מי שישאל איזה צימרים ? ואיך היה ? מילה טובה תביא גם אותו אלייך והמעגל ימשיך להציף בלקוחות אז אל תשכח להשקיע בניית צימרים ובקתות עץ היא בנייה חד פעמית עבורך עשה אותה בצורה הטובה ביותר.

הבחירה של משפחות וזוגות רבים לנפוש בצימר, לעיתים אפילו מספר פעמים בשנה כבר אינה דבר חדש. במקומות רבים בארץ ניתן למצוא צימרים ייחודיים, כאשר הביקוש לצורת נופש כזאת רק הולך ועולה.

מטבע הדברים, הבחירה לבנות צימר מעץ מצריכה פנייה לחברה מקצועית, שעוסקת בבניית מבני עץ. חברה כזאת צריכה להיות בעלת ניסיון ויכולת לספק מוצר מוגמר באיכות טובה. צימר עץ איכותי, כזה שמספק אווירה כפרית אותנטית, הוא גורם ראשון במעלה להצלחת מיזם תיירותי חשוב זה.

יפה, עמיד ונעים לעין

מכיוון שכבר לא מדובר על תופעה שולית או אזוטרית, נספק להלן כמה דגשים חשובים לבניית צימרים מעץ.

1. הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא כמובן יצירת יסודות יציבים. למרות שצימר עשוי עץ הוא מבנה שלא צריך יסודות עמוקים כמו מבנים אחרים, למשל בנוי לבנים או בתי קומות, אין ספק שיש להם חשיבות גם כאן. יסודות יכולים להיות בנויים בטון ולא עץ, עם תוספת עמודים או ברזל לחיזוק.

2. מעל ליסודות יש לדאוג להכנת תשתית מתאימה לרצפה. התשתית יכולה להיות משולבת קורות עץ מתאימים, בתנאי שהם יעברו עיבוד בתהליך שמבטיח עמידות.

3. יש להקדיש תשומת לב מיוחדת לבחירה ברצפה המתאימה. ניתן לבחור בין רצפת עץ, סוגי פרקט שונים, אריחי קרמיקה ואפשרויות נוספות.

4. ביצוע אטימה – מכיוון שעץ הינו חומר שעשוי להיות חדיר למים ואף להינזק כתוצאה מחשיפה ארוכה ללחות ולרטיבות, יש לבצע פעולות אטימה מקצועיות. אטימה יעילה תבטיח את איכות השהייה של האורחים ואת עמידות המבנה לאורך זמן.

5. חשוב לציין שמלבד פעילות של אטימה חיצונית יש לבצע חיפוי מתאים לעץ גם מבפנים. במקרים שלא מבצעים אטימה כזאת יש לבצע פעולות שימור משופרות לקורות העץ.

6. הקפדה יתירה יש לתת לצורת העיצוב של הגג. קיימות אפשרויות שונות כגון גג רעפים, גג, גג שטוח.

7. כדי להשלים את המראה חשוב להקפיד על בחירה נכונה בעיצוב הפנים. חדר הרחצה, מטבחון, מסדרונות וכן הלאה, צריכים להיות בעלי קו נעים לעין, עיצוב כפרי ומראה אחיד.

8. לרוב, מומלץ להוסיף גם פינת ישיבה חיצונית, לצד מרפסת עץ, שולחן מסיבי, ערסלים, וצמחיה מתאימה.

השגרה בחיינו קבועה קמים בבוקר הולכים לעבודה וחוזרים כמעט תמיד לבית בלי הרבה אטרקציות ושינויים אחרים , כל התהליך הזה שחוזר כל הזמן גורם לרבים מאיתנו להתעייף ולהרגיש כמו רובוטים מתוכנתים בחיינו  ואנו גורמים לעצמנו לעיתים לא לשים לב לדברים חיוניים שקורים כמו ירידה בחשק בזוגיות , עודף לחץ בעבודה והפתרון הוא לנפוש מידיי פעם לא חייב שזה יהיה יקר מידיי או רחוק מידיי לכן ההמלצה הטובה ביותר היא חופשה בצימרים .

חופשה בצימרים מעניקה רוגע זמני ואף הכרחי מחיי היום יום שלנו. הם נועדו לבודד אותנו מכל דבר שאנו מעוניינים לעיתים מהעבודה ,מהמשפחה ,מהחברים או מתקופה לא קשה שאנו עוברים ולכן הצימרים בעיקר ממוקמים במושבים רחוקים מהעיר ומהרעש וסביב הכול ירוק שקט ומרגיע התחושה הנינוחה הזו היא שגורמת לרבים מאיתנו בסופי שבוע , חגים או סתם כי מתחשק לארוז כמה בגדים ולנפוש . הרעיון החל מתושבי הקיבוצים שהעניקו בתי אירוח לאנשים מהעיר  רבים מאנשי העיר התרשמו מאורח החיים בקיבוץ והחליטו לאמץ זאת גם ורבים אחרים החליטו כי העבודה וכל חייהם זה בעיר אך באירוח בקיבוץ מצאו את שלוותם ומנוחתם וכך התחום התחיל להתפתח ולהיות מבוקש .
כך תושבי המושבים ניצלו את השטח הגדול ברשותם לבניית עסק משגשג תוך כדי סיפוק צרכי האנשים לשקט ומנוחה . כיום המגוון הוא רב יש יותר בעלי עסק המחזיקים צימרים בבעלותם עיקר העסקים האלה ממוקמים בצפון עקב הנוף והאוויר הידוע באזור .תוכלו לפגוש סגנונות צימרים שונים החל מעיצוב עתיק עד לעיצוב המודרני ביותר , יש צימרים הבנויים מעץ או מאבנים בסגנון מערות כל צימר בעל חוויה שונה ומטרה ספציפית מראש. במה נבחר אנחנו לפני שאנו קובעים חופשה? תלוי מה הסיבה שאנו בוחרים בחופשה.

אם הסיבה היא חגיגת יום הולדת , יום נישואים , יום חברות ,הצעת נישואין , חדרים דיסקרטיים , שיפור חיי הזוגיות ועוד עליכם לחפש "צימרים רומנטיים" הצימרים האלה בעיקר מיועדים לזוגות וזוהי הייתה מטרתו בתחילת הבנייה של בעל העסק . העיצוב רומנטי האווירה שקטה בדיוק כל מה שצריך זוג עליכם רק להגיע זוהי העבודה היחידה מעבר לכך הכול יעשו עבורכם , לעיתים בעלי  צימרים מכינים נרות , יינות , אוכל וכל דבר עבורכם אף קישוט הצימר אם מדובר בחגיגת יום הולדת ויום נישואים בבלונים , פרחים , ברכות ועוד . במידה וברצונך להפתיע את בת זוגתך בכול הפתעה שעולה לראשך התייעץ עם בעל הצימרים הוא יעשה זאת עבורך אם זה קישוט החדר באופן שונה וייחודי ואם זה כל דבר אחר.
כמעט כל זוג היום היה או מתכנן לחוות יחד את חופשת הצימרים בצפון , החוויה מבוקשת והסיבה לכך ברורה .

במידה ומדובר בחגיגת אירוע של עסק , ישיבות עובדים , סדנאות עובדים עליכם לחפש "צימרים לפעילויות" גם הצימרים האלה הוקמו במיוחד למטרה הזו סיפוק צרכי עסק להעניק לעובדים חוויה בפעילויות או ישיבות שונות . תוכלו למצוא צימרים במגוון סגנונות עם תחומי פעילות שונים כמו ספא , פעילויות למידה , סדנאות צחוק , בישול , בריאות , אומנות , ימי ספורט. התאם את הפעילות שבו אתה מעוניין למטרה עליה חשבת שהחלטת לקחת את העובדים לפינוק הזה.

לעיתים הסיבה לנפוש בצימרים היא לעבור חוויה משפחתית שלעיתים מאבדת את התחושה הכיפית בשגרה שלנו ובדיוק עבור זה קיימים "צימרים למשפחות" המטרה היא לאחד את המשפחה , לחוות חוויות יחד וליהנות . צימרים למשפחות מאפשרים השכרת יחידה אחת עבור משפחתכם או השכרת מס' יחידות שבכל יחידה תהיה משפחה אחרת כלומר תוכלו ללכת מס' משפחות יחד לחוויה מפנקת . חוויה משפחתית כוללת בה את האפשרות ליהנות מהאטרקציות הקיימות קייקים , טרקטורונים , טיפוסי הרים , רפטינג , טיולי ג'יפים , מיני גולף , ספא , חוות תבלינים , מרכז קנדה , מסעדות , ביקור ביקב , גן חיות , מוזיאונים , ביקור במפעל לייצור גבינות , צוק מנרה , ורשימת האטרקציות האפשריות עוד רבות צמצמו אותם על פי הפעילויות שאתם אוהבים לעשות החוויה הזו תעניק שמחה וחיוך עבורכם ועבור ילדכם .

אל תשכחו לפני הכול לערוך סקר מחירים , התייעצו עם ממליצים , בדקו מה כולל המחיר האם כולל ארוחות , אטרקציות או לא קיימים כיום אינדקסים רבים באינטרנט וספרים שיעזרו לכם להחליט  ולבחור את הצימרים הטובים ביותר.

יזמות עסקית היא תמיד מבורכת, היזמים העסקיים הם המנוע של המשק, אולם חשוב לזכור שהחלטה עסקית כלשהי בין אם זה בניית צימר חדש, או פתיחת סופרמרקט חדש היא החלטה שאסור שתהיה פזיזה ומהירה אלא היא חייבת להגיע בסופו של תהליך מתמשך , שכלל בתוכו לא מעט שלבים של תכנון והכנה ולא מעט חשיבה רצינית ומעמיקה.

אם אנו נתמקד בסוגיה של ייעוץ עסקי לפני בניית צימר, כדאי לדעת שתהליך של בניית צימר הוא תהליך הדורש לא מעט מהלכים כמו איסוף מידע , הכנת תכנית עסקית, השגת מקורות מימון, קבלת אישורים שונים, שינוי של ייעוד קרקע,   ולכן לפני שתרוצו מהר לפני הסוס כדאי להזמין שירות של ייעוץ עסקי שיארגן יחד אתכם ועוברכם את כל המידע העסקי הנדרש לפני שתתחילו בפרויקט של בניית צימר.

ייעוץ עסקי לפני בניית צימר יכלול בתוכו כמה וכמה פרמטרים בינהם :

•    השלב התיאורטי של הייעוץ העסקי יהיה השלב הכולל בתוכו איסוף מידע אודות מאפייני השוק, הגדרת קהל היעד הצפוי להגיע לצימר שאותו אתם מעונינים להקים, איסוף מידע אודות הצימרים המתחרים, עריכת סקר שוק מעמיק, הכנת תכנית שיווקית, בחינת עלויות התפעול שיהיו לצימר שצפוי להבנות, אילו רישיונות ואישורים נדרשים לשם הקמת הצימר, מהי ההשקעה הנדרשת לשם הקמת צימר, מיהם מקורות המימון האפשריים לשם הקמת צימר ועוד ועוד. בסיומו של השלב הזה כאשר יש את  כל המידע התיאורטי ניתן להכין תכנית עסקית מסודרת וברורה.

•    השלב הבא לאחר שיש תכנית עסקית ולאחר שהיועץ העסקי מאשר שאכן יש כדאיות כלכלית להקים צימר באזור שבו היזם מתגורר ובתנאים הכלכליים הקיימים, מגיע השלב של הוצאה לפועל של התכנית העסקית וביצוע מעשי של הצעדים השונים , בשלב זה איש המקצוע המעניק ייעוץ עסקי יסייע ליזם המעוניין להקים צימר, בשלב זה יתבצעו כמה מהלכים מעשיים כמו פתיחת תיק עסק ברשויות השונות, נקיטת מהלכים לשם קבלת רישיון עסק, נקיטת צעדים שיווקיים לשם שיווק העסק ופרסומו בתחילת דרכו, עריכת הביטוחים הנדרשים לעסק, השקעה ראשונית בריהוט של הצימר ובאבזור של הצימר מבלי שתהיה חריגה מהתקציב, תפעול של הצימר תוך הימנעות מחריגה מהתקציב ועוד.

מה שבטוח הוא שייעוץ עסקי לפני בניית צימר הוא מחויב המציאות ואינו רק בגדר אפשרות או בחירה, חקלאי או מושבניק שיחליט לצאת להרפתקה של בניית צימר מבלי שייועץ קודם כל ביועץ עסיק עלול להכניס את עצמו למלכודת כספית לא פשוטה שתסתיים בהוצאות כספיות גדולות שאין ביכולתו לממן אותן, לכן עדיף לחקלאי להעזר באיש המקצוע המבין בעניני עסקים והמצעי שירותי ייעוץ עסקי.

לפני שנחליט על בניית צימרים עלינו לשקול מספר דברים אמנם התחום הוא תחום משגשג והרווח בו רב אך יש לזכור כי התחרות בו רבה גם היא . כיום קיימים מעל 5000 צימרים בכל רחבי הארץ המעניקים כל אחד מהם חוויה שונה וייחודית לו , אם אנו גם מעוניינים להיכנס לתחום עלינו לדעת במדויק מה צריך לעשות בכל תהליך בניית הצימרים.

התהליך הראשון שלנו צריך להיות סקר ומחקר על התחום בניית צימרים מה הרווחים בבניית צימרים? , מה עלות ההקמה של כל יחידות אירוח כזו? , מהו התקציב העומד ברשותנו ?, מה מטרת הצימרים אותם אנו רוצים להקים? , באיזה איזור מומלץ להקים את בניית הצימרים ? יש לבדק תנאי מזג אוויר של האזור , האם אנו מתחילים לבנות מאפס או שמדובר רק בחידוש יחידות אירוח ? רק לאחר שענינו על כל השאלות אנו יודעים במדויק במה אנו מעוניינים ואם אנו יכולים להרשות לעצמנו זאת , רק אז נתחיל לעבור הלאה ולקבל אישורים לבניית צימרים.

קבלת האישורים לעיתים היא התעסקות עם בירוקרטיה שלא תמיד יש לנו זמן אליה במידה ואינכם מעוניינים להתעסק בכך תוכלו להסתפק בבעלי מקצוע שיעשו עבורכם את העבודה תמורת תשלום לא מועט במידה ואתם מעוניינים לחסוך זאת מרוכז פה כל האישורים הנדרשים . אין ספק שהשטח הוא שלנו אך קודם כל הוא של המדינה ובבעלותה והוא מנוהל על ידי מנהל מקרקעין ישראל דרכה ניתן שירות של העברת זכויות,שיווק קרקעות ובמקרה שאנו מעוניינים אישורי בנייה  ושינוי ייעוד קרקע משום שרוב הקרקעות מיועדות לשימוש חקלאי ומצריכות אישור שלהם  מספר הטלפון לבקשת אישור של מנהל מקרקעי ישראל הינו 1-700-500-234 . לאחר מכן עלינו לקבל אישור מועדת בניין ערים לקבלת תוכניות והיתר בנייה את ההיתר מבצעים בועדת ערים מקומית  שבמידת הצורך מקבלת אישור מועדת ערים אזורית יש לספק להם מידע מלא על התכנון והמטרה של הבנייה לאחר בדיקות שלהם וגיבוש דעה הם יוכלו לומר את החלטתם החיובית או לא ולנמק את הסיבה לכך , במידה ואכן אושר תגבה עמלה ואף מספר דרישות לתיקונים או לבנייה בהמשך התהליך הם יבצעו מעקב על העבודה וכי אכן בוצע על פי ההיתרים שניתנו לכם לאחר מכן תוכלו לקבל טופס  ותעודת גמר 4 המעניק אישור והיתר סופי לבנייה.

אישור נוסף לבניית צימרים או בתי עץ בגלל המטרה שלה שבעיקר היא חופשות ונופשים יש לקבל אישור ממשרד התיירות ובנוסף ממשרד הבריאות . בראש ובראשונה עלינו לקבל רישיון עסק כיום קיימות חברות המתמחות ברישיונות לעסקים ומכינות את כל המסמכים והדברים הדרושים לכך , כמו עמידה בתקנות כיבוי אש תחום שלא כולנו מכירים את כולו והחברות האלה מכירות באופן מלא ועושות עבורך את כל העבודה .

מעבר לאישורים עלינו לדאוג לביטוחים עבור העסק על מנת שלא נאבד את כספנו במקרה של שריפה , פגעי טבע או תביעה של הלקוחות . הביטוח הראשון שיש לעשות הוא ביטוח עסק בעיקר בבניית צימרים זה עסק לכל דבר ואף עסק שלקוחות הם המשתמשים העיקריים בחפצים ובנכסים שלכם לכן חשוב לעשות זאת למנוע סיכונים מיותרים מומלץ לערוך את רשימת הסיכונים על פי העסק ולהתייעץ עם סוכן ביטוח בנושא . עיקר הביטוחים נעשים על תכולת העסק , ביטוח מבנים ,צד ג' ביטוח נוסף ומומלץ הוא אובדן הכנסות המעניק לכם בטחון גם במקרה של פגעי טבע כמו רעידות אדמה , שריפה אל תשכחו שההשקעה הכלכלית שלכם רבה אמנם לעיתים ניתן לקחת סיכונים אך לא במקרה הזה תדאגו להיות מכוסים ומוגנים במקרים האלה. לאחר ההכנות הבירוקרטיות עלינו לעבור הלאה להכנות הספקים בבניית הצימרים , הספקים של החומרי הגלם  , ספקים של מוצרים חד פעמיים או רב פעמיים, בחירת בעלי מקצוע לבניית צימרים ולהכנות העיצוב שצריך להיות בטיחותי ,יפה ומרשים  המראה השק והאווירה הנעימה  הם אלה שימשכו לראשונה את עיניי הלקוחות שלכם ומשם אתם צריכים לדאוג למחיר טוב ולשירות אמין ואיכותי

אם החלטתם כי לא מתאימה לכם מרפסת פתוחה שכן אתם מעוניינים לארח בה חברים גם בימי החורף הקרים וגם בימי הקיץ החמים ודבר זה אינו אפשרי כל עוד היא פתוחה, הגיע הזמן לפנות אל חברה אשר מתמחה בכל הקשור אל סגירת מרפסות ומבנים פתוחים נוספים. מה זה אומר? הכל במאמר זה

סגירת מרפסות- כי צריכים עוד חדר בבית
ישנם מצבים רבים בהם אנו מגלים כי הדירה אליה נכנסנו כאשר היינו זוג ללא ילדים קטנה למידתנו וזאת משום תינוק חדש אשר הצטרף למשפחה או אחד מההורים אשר עברו לגור בביתנו. במצבים אלו יש לנו שתי אפשרויות. הראשונה היא למכור את הדירה הקיימת ולעבור לדירה מרווחת יותר, דבר אשר מצריך השקעה כספית וזמן רב לכל הפרוצדורות הקשורות אל מכירה וקניה של בית. האפשרות השנייה היא הרחבת הבית או הדירה על ידי סגירת מרפסות פתוחות או בניית חדר נוסף בבית.

סגירת מרפסות על ידי בניה קלה
הדרך היעילה ביותר לסגירת מרפסת היא על ידי שימוש בשיטת בנייה מודולארית, דהיינו, שיטת בנייה קלה. כאן תוכלו ליהנות מסגירה של מרפסת ובניית חדר במהירות. שיטה זו שקטה מאוד וזאת לעומת שיטות ההרחבה והבנייה הקונבנציונאליות. נהוג להשתמש בבידוד קלקר, המבטיח בידוד תרמי נפלא. בנוסף, חשוב לדעת כי בבנייה קלה משתמשים בדרך כלל בפאנלים קלי משקל, דבר אשר אינו מצריך מבעל המקצוע להתחיל ולבנות כל מיני מבני בסיס כבדים וכן כי פעמים רבות המרפסת אינה יכולה לעמוד במשקל הרב של חומרי בנייה שונים.

סגירת מרפסות- חשוב לוודא
אם גם אתם החלטתם על סגירת מרפסות חשוב שתוודאו כי אתם בוחרים בחברה בעלת ניסיון ומוניטין בבנייה קלה וסגירה של מרפסות הבית ובנוסף תוודאו גם את הנקודות החשובות הבאות:

•    חוקיות – אין לשכור את שירותיה של חברה או בעל מקצוע על סמך הדברים אותם הוא מספר לכם. חובה לבדוק כי מדובר בחברה חוקית או בעל מקצוע אשר יכול להציג בפניכם את הרישיון שלו וכן כי החברה או בעל המקצוע מספק קבלות בגין כל תשלום המועבר לו.

•    הרמוניה וניסיון- יש לקחת בחשבון כי התוצאה הסופית של סגירת מרפסת תהיה מוצלחת רק אם החדר הנוסף או המרפסת הסגורה תראה כחלק טבעי מהבית ולא כמרפסת שנסגרה, או כטלאי. כאן הניסיון של בעל המקצוע והשימוש שלו בחומרים איכותיים המשתלבים מבחינת גוון הצבע והחומר חשובים מאוד ולכן ההמלצה היא לבקש ממנו לראות דוגמאות קודמות של סגירת מרפסות וזאת טרם אתם סוגרים איתו.

•    תעלות וחוטי חשמל- אחד מהדברים המטרידים ביותר יכולים להיות תעלות פלסטיק וחוטי חשמל חשופים. יש לוודא וזאת טרם השכרת איש המקצוע כי הוא ידאג לשלב את התעלות והחוטים בפאנל מיוחד וחבוי.

•    אחריות- חשוב לוודא כי החברה מעניקה לכם אחריות על העבודה שהיא מבצעת. אם החלטתם שהעבודה תערב  פאנל חשוב לוודא כי מדובר בפאנל המאושר על ידי תו תקן של מכון התקנים הישראלי וכן כי אתם מקבלים אחריות של לפחות עשר שנים עליו.

לקריאת מאמר נוסף לחצו על הקישור א.ש תעשיות פנל