במפעל שערי ברכה דלתות פנים מייצרים סוגים שונים של דלתות פנים מחומרים מגוונים כמו עץ, פורניר, פורמייקה ועוד.

דלתות פנים זולות

כאשר מדובר בהזמנה גדולה של דלתות עבור בית ספר, מוסד ציבורי, בית חולים, בית אבות וכו', המגמה היא להזמין דלת פנים זולה וזאת כיוון שמדובר בכמות גדולה של דלתות ולכן העלות הכספית היא משמעותית ביותר.

עם זאת מדובר בדלתות שהן מאד איכותיות והלקוחות נהנים ממנה לאורך שנים רבות כמעט ללא תקלות. במוסדות הציבור מבצעים תמיד תחזוקה שוטפת כמו חיזוק המסמרים כדי שהידית לא תיפול לאור השימוש הרב וכך בתחזוקה שהיא קלילה, אפשר ליהנות מהדלתות העמידות לאורך זמן.

עיצוב של דלתות פנים

למרות העובדה שמדובר ברכישה ובהתקנה של דלת פנים זולה, יש אפשרות לתכנן מראש את הנראות שלה וכך ליהנות מדלת ייחודית שהיא מעוצבת ולכן יש הבדל בנראות שלה מול דלתות פנים אחרות במוסדות אחרים. בשלב ראשון בוחרים את הגוון הרצוי, חום, שחור, לבן, שמנת, או כל גוון אחר. מקפידים על כך שתהיה טקסטורה נעימה לעין, כמו זו של טבעות העץ אשר גדלות בכל שנה.

מעבר לכך יש אפשרות להזמין במפעל היצרני של שערי ברכה דלתות פנים דלתות פורניר אשר משלבים בהן חומרים אחרים כמו לדוגמה עץ, מתכת, אבן ועוד.

עיצוב פנים של הדלתות

אחת הדרכים המומלצות לתכנון של אופן הייצור היא להיעזר במעצב פנים. בזכות הרעיונות היצירתיים שלו יש אפשרות להפוך דלת פנים זולה לדלת בעלת נראות מרהיבה בשילוב של חומרים נוספים. מדובר במפעל יצרני מתוחכם אשר מתבצעות בו עבודות בהיקפים גדולים באמצעות מכונות ייצור חדשניות אשר מבצעות תהליכי ייצור מהירים ואיכותיים.

בתום הליך הייצור, מתבצעת בקרת איכות על כל אחת מהדלתות כדי לוודא שהדלת תקינה ולאחר מכן אפשר לתאם את ההתקנה בביתו של הלקוח, הן אם מדובר באדם פרטי או בגוף ציבורי.

התקנה של דלתות

צוותי ההתקנה המגיעים ללקוחות, מתקינים בזו אחר זו את כל הדלתות. גם אם הן נראות אותו דבר הן לא תמיד זהות במידות שלהן וזאת על פי הבנייה בוצעה. זו הסיבה שקיים סימון ייעודי לכל דלת פנים ובהתאם לכך אנשי השירות מתקינים כל דלת במיקום שלה. בדרך זו יש התאמה מיטבית לכל דלת על פי המשקוף שלה.

מעבר לכך מתקינים גם את הפרזול, כיוון שיש סוגים רבים של ידיות, עיניות וצילינדרים, הלקוח בוחר את הדגמים האופטימליים שישרתו בצורה מיטבית את המשתמשים בדלתות הללו. המגמה היא להתקין אופציות פרזול איכותיות, כדי שהם ישרתו את הלקוח שנים רבות וגם יהיה צורך מינימלי בפעולות תחזוקה.

אם יש לכם צורך בהתקנה של כמות קטנה או גדולה של דלתות פנים, השאירו כאן את הפרטים שלכם ונציג שלנו ישוחח אתכם, כדי להתאים לכם את הדלתות המתאימות ביותר מבחינה טכנית ועיצובית.